tirsdag 20. mars 2012

Fantastisk Amerikansk politikk!

Som vanlig er overmoralske, religiøse, eldre menn totalt besatt av sex. Særlig den sexen de ikke har selv. Det kommer med de gamle bøkene, tror jeg. De går hormonsprengte tenåringer en høy gang i sin nesegruse interesse i folks nedre organer og soveromsvaner. Her er noen fantastiske spørsmål til Republikanske politikere:

Bittelittegrann bakgrunn først. Valgkampen i USA har i disse dager gått inn i en hjernenedbrytende fase av «verdispørsmål», først og fremst rettet mot kvinners rett til reproduktiv helsestell. Prevensjon blir fremstilt som syndefullt og ukristent som man er et ludder hvis man bruker, og i mange delstater i USA blir det nå innført lover som sier at før en abort (lovlig i USA etter Roe vs. Wade), må en kvinne gjennomgå interne vaginale ultralydundersøkelser og bli forevist bilder av resultatet før abort gjennomføres. I visse tilfeller skal også eventuell hjertelyd spilles av. Dette selv om undersøkelsen er medisinsk unødvendig. Skjermen som viser bildene skal plasseres i øyehøyde, men kvinnen kan, om hun så ønsker, lukke øynene under undersøkelsen. Det er jo tross alt frihetens land, må vite. President wannabe Rick Santorum har også fortalt sine potensielle velgere at sex er for reproduksjon, og kun det. Dette faller inn med H. L. Mencken`s uttalelse om at den grunnleggende beskrivelsen av puritanisme er den «altoverskyggende frykten for at noen, ett eller annet sted, har det gøy». Selv om disse folkene lever i 1850-årene har de Facebook-sider. Her er noen spørsmål stilt til disse sullikene på sidene deres:

Guvernør Brownback, har du en kryssordbok til meg som jeg kan bruke mellom graviditetene mine? Jeg kan nemlig ikke gå så mye rundt nå som jeg har en Aspirin mellom knærne (Guvernør Brownback`s forslag til prevensjon. Sånn gjorde de det nemlig i gamle dager).

Guvernør, jeg er for tiden 4 år over min overgangsperiode. Hva er den beste måten for min mann å få sex fra nå av, ettersom sex med meg nå er meningsløst? Og han er jo fremdeles full av millioner av barn som ikke bør gå til spille.

Til Guvernør Bob McDonald: Hei, Bob. Jeg mailer bare for å fortelle deg hva som foregår, ettersom du er så interessert i mine nedre deler om dagen. Jeg er nå i dag to av min menstruasjon, så jeg må snart melde at et egg har mistet sin rett til å oppnå liv, og det er jo fælt. Er det et skjema jeg må fylle ut for det, eller et nummer jeg skal ringe?

Guvernør Brownback, moren min har nådd overgangsalderen. Skal jeg låse henne nede i kjelleren synes du? Jeg vil jo ikke at yngre kvinner skal bli smittet av hennes ikke-barne-lagende livsstil.

Guvernør, hvorfor er det bare kvinners egg du er så interessert i? Hvorfor er det sånn at menns sperm er smarte nok til å svømme riktig, men du vil ikke jobbe for å redde dem? Jeg er sikker på at mennene her i staten har massakrert tusener av dem!

Legen min har nettopp diagnostisert meg som hysterisk. Er det en maskin jeg kan kjøpe for dette, eller skal jeg bare be til det blir borte?

Til Guvernør Tom Corbett: Jeg er så heldig som har en guvernør som er villig til å overta ansvar for mine personlige helsespørsmål! Ikke alle kvinner er så heldige.

Guvernør Brownback, Jeg trenger å stille deg et spørsmål til; tror du det er det sant at 100% av graviditetene her i Kansas involverer menn? I så fall, har du et forslag til hvordan vi kan ta oss av dem som problem? Takk for din ekspertise.

Søsteren min ble gravid, men har ikke hatt sex. Kan det ha kommet gjennom en Jacuzzi som ikke var renset skikkelig? Vi vet jo hvor sleipe disse liberale er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar